پشتیبانی
پشتیبانی
دانشگاه بوعلی سینا طی مناقصه ای انجام موارد ذیل:
- نگهداری شبکه های کامپیوتری محلی واحدها
- تعمیرات، عیب یابی و تعویض قطعات سخت افزاری کامپیوترها و پرینترهای دانشگاه
- رفع نقص مشکلات نرم افزاری و همچنین نصب برنامه های مورد نیاز بر روی کامپیوترهای دانشگاه
را به شرکت های پیمانکار واگذار کرده است. اساتید،کارکنان و دانشجویان محترم دانشگاه می توانند در صورت مواجه شدن با مشکل نرم افزاری، سخت افزاری در کامپیوترهای دانشگاه و یا ارتباط شبکه دانشکده و واحد خود، با شرکت پیمانکار دانشگاه از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه زیر تماس بگیرند.پیمانکار موظف است در اسرع وقت نسبت به رفع نقص دستگاه متقاضی اقدام نماید. مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ناظر بر حسن انجام کار پیمانکار می باشد و در صورت بروز هرگونه تاخیر و یا اختلاف در این زمینه، کاربران می توانند با آدرس الکترونیکی support@basu.ac.ir مکاتبه نمایند.
جهت مشاهده لیست شرکت های پشتیبان و شماره های تماس اینجا کلیک کنید.
اخبار و اطلاعیه ها
*به اطلاع کاربران محترم می رساند جهت اتصال به VPN خارج از دانشگاه تنظیمات را طبق دستورالعمل زیر انجام دهید.* تنظیمات VPN خارج از دانشگاه بر روی سیستم...
به اطلاع کاربران محترم ایمیل دانشگاه میرساند: در صورتی که ایمیلی با مضمون " دسترسی به حساب کاربری و تمام مخاطبین و تمام مکاتبات شما و همچنین اخذ پول (بیت کوین) " دریافت کردید، ایمیل...
به اطلاع کاربران محترم ایمیل دانشگاه میرساند: پیرو اطلاعرسانیهای قبلی در صورتی که ایمیلی با موضوع کلیک بر روی لینک خاص برای دستیابی به ایمیل و یا ایمیل با موضوعات مشابه دریافت کردید،...